Business Contact Manager

L.S.K. Automatisering - Office en computer trainingen > Opleidingen > Business Contact Manager
business-contact-manager

Business Contact Manager

Doel: Inzicht krijgen in het pakket Microsoft Business Contact Manager.

Duur: 1 dag

Vereiste voorkennis: Kennis van Outlook is een pré.

De basis

Gegevens over (potentiële) klanten ordenen op één locatie

Dankzij Office Outlook 2007 met Business Contact Manager kunt alle gegevens over contactpersonen en (potentiële) klanten ordenen en beheren op één centrale locatie zodat u minder lang bezig bent met het opzoeken van informatie en zodat u sneller op klanten kunt inspelen.

  • U kunt gegevens over (potentiële) klanten bijhouden, weergeven en openen via één locatie in Office Outlook 2007 met Business Contact Manager, zoals contactgegevens, e-mailberichten, telefoongesprekken, afspraken, notities en documenten.
  • Pas het soort contactgegevens dat u volgt aan uw unieke zakelijke wensen aan.
  • Wanneer u niet op kantoor bent, kunt u offline werken op uw laptop of Pocket PC en uw gegevens synchroniseren zodra u weer terug bent.
  •  Deel eenvoudig gegevens over potentiële klanten met anderen in het bedrijf via een beveiligde toegang voor meerdere gebruikers.
  •  De contactgegevens van uw klanten en financiële geschiedenis integreren wanneer u Office Outlook 2007 met Business Contact Manager samen gebruikt met Microsoft Office Accounting 2007.
  •  Houd factuurbare tijd bij in de Office Outlook 2007-agenda en verzend deze automatisch naar Office Accounting 2007 voor facturering en salarisadministratie.

Verkoopleads en -kansen beheren

Dankzij Office Outlook 2007 met Business Contact Manager kunt u (potentiële) klanten en leads beheren vanaf het eerste contact tot het moment waarop de verkoop wordt gesloten, zodat u effectiever kunt verkopen en communiceren.

  • Houd potentiële klanten en leads bij in Office Outlook 2007 met Business Contact Manager, zoals contactgegevens, de communicatiegeschiedenis, documenten, bronnen en de waarschijnlijkheid dat de verkoop zal worden gesloten.
  • Houd verkoopkansen bij vanaf het eerste contact tot het moment waarop de verkoop wordt gesloten. Bekijk een overzicht van alle verkoopkansen op type, verkoopstadium en de waarschijnlijkheid dat de verkoop zal worden gesloten.
  • Bekijk een overzichtelijke weergave van het verkoopproces in uw bedrijf zodat u sneller de verkoopresultaten kunt voorspellen en prioriteiten kunt toewijzen aan taken.
  • Gebruik een centraal gegevensdashboard voor een bijgewerkte weergave met gegevens over (potentiële) klanten zodat u uw activiteiten kunt organiseren.
  • Kies uit allerlei rapporten over (potentiële) klanten, sorteer en filter gegevens, bekijk lagere rapportniveaus voor meer informatie en exporteer gegevens naar Microsoft Office Excel voor verdere analyse.
  •  In combinatie met Office Small Business Accounting kunt u verkoopkansen automatisch omzetten in offertes, orders en facturen.1

1 Microsoft Office Accounting 2007 is alleen verkrijgbaar in de Verenigde Staten.

Direct-marketingcampagnes maken, aanpassen en bijhouden

Dankzij Office Outlook 2007 met Business Contact Manager kunt u marketingcampagnes in eigen beheer maken, persoonlijk afstemmen en bijhouden voor een effectievere marketing.

  • Een wizard begeleidt u stapsgewijs bij het opzetten van effectieve marketingcampagnes.
  • Filter gegevens over (potentiële) klanten om doelgerichte adressenlijsten samen te stellen.
  • Gebruik de functies voor het samenvoegen van afdrukken om marketingpublicaties die u in Microsoft Office Publisher, Microsoft Office Word of ListBuilder hebt gemaakt persoonlijk af te stemmen.
  • Houd reacties op uw campagnes bij om te bepalen hoe effectief deze zijn.
  • Het marketingmateriaal dat u naar (potentiële) klanten verzendt, wordt automatisch opgenomen in hun communicatiegeschiedenis.

Projectinformatie en taakbeheer centraal uitvoeren

In Office Outlook 2007 met Business Contact Manager wordt alle projectgerelateerde informatie op één centrale plaats beheerd zodat u gestructureerd kunt werken en zodat u uw voortgang kunt volgen.

  • Organiseer en volg alle projectgerelateerde informatie, zoals e-mailberichten, taken, vergaderingen, notities en bijlagen.
  • Deel projectgerelateerde informatie met anderen in het bedrijf.
  • Wijs eenvoudig projecttaken aan anderen toe en draag taakgegevens automatisch over naar hun takenbalk.
  • Volg automatisch de voortgang en stuur herinneringen.

Meer informatie binnenkort beschikbaar.